Flere og flere selskaber benytter sig af den nye digitale mulighed for at indhente skadehistorik om kunder. Til september går sidste fase i luften. Den omfatter også privat-brancherne – og så er den digitale proces de facto branchens standardproces.
Vi er derfor godt i gang med udviklingen af OneLogic Skadehistorik Version 3.0, så vores kunder kan høste gevinsterne med det samme.
Hvorfor er digital skadehistorik vigtigt?
Digital skadehistorik giver mulighed for her-og-nu at hente nye kunders skadehistorik hos de(t) forsikringsselskab(er), som kunden har været forsikret i de seneste fem år. Og det er vigtig information i forbindelse med indtegningen af en ny kunde.
Det giver et sikkert grundlag for risikovurdering og prissætning, og gør det muligt at give kunden den rigtige pris med det samme.
Da løsningen er digital, er det også muligt at implementere den i digitale kundeprocesser. Det gør visionen om en fuldt digital onboarding af nye kunder opnåelig.
Du finder information om Forsikring og Pensions guide her.
Hvis du vil høre mere om, hvordan I kommer i gang, er du velkommen til at kontakte os.