Process Factory er eksperter i at kombinere stærke IT-kompetencer med specialistviden om forsikringsbranchen, det ved vi vores kunder efterspørger.
Det er vores vision at udvikle forretningskritiske IT-løsninger, der styrker selskabernes konkurrenceevne. For at opnå dette, arbejder vi løbende på at uddybe forståelsen af vores kunders nuværende og fremtidige behov.
Derfor har vi i samarbejde med Raw Research lavet en markedsanalyse, hvor vi har spurgt alle vores kunder om deres mening om vores kompetencer, metoder og løsninger.
Vi er begejstrede over resultaterne af undersøgelsen, og har glædet os til at dele dem med jer.
Værdien af et ligeværdigt samarbejde
”Process Factory er meget professionelle samt nemme at få fat på. De er som kollegaer for mig.”
Vores kunder fortæller os, at vi møder dem i øjenhøjde, er nærværende og taler samme sprog som dem. Det giver et ligeværdigt og kollegialt samarbejde, hvor de oplever os som lyttende og gode til at lære af dialogen med dem.
Det er essentielt for at opretholde og udvikle vores unikke viden og kompetencer inden for forsikring, at vi lytter til branchen. Dermed sikrer vi, at de løsninger vi skaber, passer til branchens helt særlige behov, og at vores kunder kan udnytte det fulde potentiale af deres IT-setup.
IT-løsninger der matcher forsikringsbranchens unikke behov
”Process Factory tilbyder nogle fine løsninger, hvor de simpelthen har knækket en kode, som vi har enormt meget gavn af i det daglige.”
Det er vigtigt for vores kunder, at de løsninger, vi har udviklet til dem, kører, som de skal – og det gør de. Men det er ikke nok. Der er også behov for, at vi kan rådgive om nye og bedre løsninger, baseret på vores erfaringer fra tidligere projekter og ekspertise i mange af branchens systemer.
Vi arbejder løbende på at forbedre vores specialistviden og tekniske kompetencer, så vi kan tilbyde mere varierede løsninger. Dermed kan vi gøre endnu mere for at skabe værdi for branchen som helhed, og for det enkelte forsikringsselskab i særdeleshed.
Et samarbejde, der skaber tryghed
”Process Factory gør rigtigt meget for at hjælpe folk, således at man ikke bare bliver efterladt, når man har problemer, eller der er noget, man er i tvivl om. De svarer altid med det samme, man får altid kompetente svar, og de stiller altid op til en snak.”
Forsikringsbranchens formål er at skabe tryghed for kunderne. Process Factorys formål er at skabe tryghed for forsikringsbranchen.
Vores løsninger har en høj leveringssikkerhed, og det giver ro i maven hos forsikringsselskaberne. Gennem vores vækststrategi øger vi løbende vores kapacitet, så vi kan overtage flere og større opgaver på samme tid, og påtage os endnu mere af jeres risiko. Det giver jer mere tid til trygt at fokusere på jeres kerneområder og kunder.
Tusinde tak til alle, som har taget sig tid til at deltage i undersøgelsen og givet os uundværligt feedback. Vi ser frem til forsat at forbedre systemer og processer i forsikringsbranchen sammen med jer.